Archief - 15" DIY Beamer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

foo-pah

Legacy Member
Hey,

k verkoop mijn zelfbouw beamer. Toestel is redelijk groot, dus ik wil ook gerust de onderdelen apart verkopen als ik van alles af geraak. Foto's zullen straks gepost worden. Ideaal voor iemand die zelf zijn beamer wil bouwen, is een heel leuk project.

Onderdelen staan in deze thread opgesomd: http://www.dity.nl/forum/projector-d...projector.html

Voordelen zijn de hoge resolutie van het scherm (1024x768) en de extreem lage prijs van de lampen (€30).

Happy bidding !

*edit*

http://users.skynet.be/fb839002/Bouw01.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw02.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw03.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw04.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw05.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw06.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw07.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw08.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw09.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw10.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw11.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw12.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw13.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Bouw14.JPG

http://users.skynet.be/fb839002/Klaar01.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Klaar02.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Klaar03.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Klaar04.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Klaar05.JPG
http://users.skynet.be/fb839002/Klaar06.JPG

http://users.skynet.be/fb839002/resultaat.JPG

Let wel, de donkere hoeken zijn intussen weggewerkt, en dit frame van de film is zelf gefocussed op de ring, niet denken dat het beeld altijd zo wazig is, dit is de film zelf

minimumprijs €100
meeneemprijs €150
Af te halen in Houthalen-Helchteren (midden-limburg)

bartje_n

Legacy Member
hoeveel watt is de lamp en welke aansluitingen heeft de beamer

foo-pah

Legacy Member
lamp is 150 Watt geloof ik, scherm heeft alleen d-sub aansluiting

gravendelver

Legacy Member
Als het nog steeds die lamp is die ik u verkocht heb zou het 400w moeten zijn :)

Grike

Legacy Member
Heb eventueel wel interesse.
Woon wel in gent, een kleine 150km verwijderd, als ik vervoer heb ergens in het midden afspreken ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan