Archief - 11 dvd's (the office/finding nemo/...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nOOb 001

Legacy Member
Alone EAN 8-715664-010709
Belly EAN 5-410504-968938
Finding Nemo 2 disc SE EAN 8-711875-969546 verkocht
Firefight EAN 8-717185-530797
The Office Season 1 (UK edition, geen nl ondertittels) EAN 5-014503-111526 verkocht
The Office Season 2 (UK edition, geen nl ondertittels) EAN 5-014503-130022 verkocht

The osbournes season 1 EAN 8-711875-955365
The osbournes season 2 EAN 8-711875-971181
Ray Charles: Live at the Montreux Jazz Festival EAN 8-711983-470545
Stealing Harvard EAN 8-712609-058765
You've got mail EAN 7-321931-169547

dvd's aan 5 euro per stuk meeneemprijs

verzendind mogelijk (de post/kiala op eigen risico)
bieden exclusief
ophalen te mechelen mogelijk
Ruilen eventueel ook
ik zoek
The pianist
Schindler's list
The illusionist
en James bond dvd's
Maar nog een hoop andere ook
dus zet die hier desnoods ook maar :)

http://images.kapaza.com/photoslarge/8100000/8156748.jpg

komt ook op andere plaatsen te staan

Kepa

Legacy Member
office S1+2 9.50€ excl --> meeneem?

gaat wel via post worden dus +2€ 11.50 incl dan?

nOOb 001

Legacy Member
Kepa zei:
office S1+2 9.50€ excl --> meeneem?

gaat wel via post dus

ik denk dat 2 dvd's te dik zijn voor briefpost
dus niet genoteerd
meeneem indien pakketpost 14.30 (de 10 euro + verzending :D)
indien het niet als pakketpost zou zijn, steek ik de overschot wel mee in de enveloppe
of eventueel opgestuurd in 2 inveloppes als dat goedkoper zou zijn

ArcösS zei:
Finding Nemo --> 6,5 incl


genoteerd
als 4.5 exclu
verzending bedraagt 2 euro

edit juist gezien in de dvd hoes staat een nr geschreven van in de winkel, omda ze de dvd zouden vinden

ArcösS

Legacy Member
Is dit een verhuur dvd mss? Heb je er een pic van, van de cover? (nr en achterkant?)

mvg

Kepa

Legacy Member
nOOb 001 zei:
ik denk dat 2 dvd's te dik zijn voor briefpost
dus niet genoteerd
meeneem indien pakketpost 14.30 (de 10 euro + verzending :D)
indien het niet als pakketpost zou zijn, steek ik de overschot wel mee in de enveloppe
of eventueel opgestuurd in 2 inveloppes als dat goedkoper zou zijn
eh ja, ik was ff vergeten da'k 2 dvd's wou...


9.50 + 4.30 ~ 14€ incl dan
mmkay?

nOOb 001

Legacy Member
nee, maar ik geloof dat die van bart smit kwan

kzal direct een pic nemen
als je exact wil weten welke versie, zoek dan eens op de EAN in google, maar wel de streepjes weglaten

ArcösS

Legacy Member
ziet er goed uit, als de dvd zelf ook in goede staat is heb je van mijn kant een deal :)

Kepa

Legacy Member
nOOb 001 zei:
allez tis goed
verkocht
excellent

als ge vandaag nog al uw bankdetails pm't dan schrijf ik het dees avond nog over. (aleja, you know how banks work, only during day:sop:).

nOOb 001

Legacy Member
dvd's zijn zeker nog in goede staat, ik ga jullie allebei mijn gegevens PM'en

ik geraak wel pas wrs ten vroegste volgende week woensdag in de post, ik hoop dat dit geen probleem is voor jullie

Kepa

Legacy Member
nOOb 001 zei:
ik geraak wel pas wrs ten vroegste volgende week woensdag in de post, ik hoop dat dit geen probleem is voor jullie
spijtig, hoopte het in de carnavalsvakantie te kunnen kijken....maar ik zal er later ook nog wel tijd voor vinden denk ik :p

çava dan

Skyscraper

Legacy Member
Komt ge soms in gent?
Ben wel geintresseerd in die office dvds : )

nOOb 001

Legacy Member
ik denk dat kepa ze al neemt, indien dit echt een probleem geeft, kan ik mss wel ergens 5 min zoeken op ne middag, en ze eerder opsture

en spijtig genoeg kom ik nog niet in gent (volgend jaar wrs wel aan de unief)

Kepa

Legacy Member
nOOb 001 zei:
ik denk dat kepa ze al neemt, indien dit echt een probleem geeft, kan ik mss wel ergens 5 min zoeken op ne middag, en ze eerder opsture
zoals ik al zei, nt echt problemen...ma als het maar 5m moeite kost zou het wel aangenaam zijn. Ik neem ze zowiezo :)

nOOb 001

Legacy Member
up 1

lager bieden mag gerust ik zie dan wel of ik noteer of niet

ArcösS

Legacy Member
Vandaag finding nemo ontvangen, mooi verpakt en dvd als nieuw, itrader gaat omhoog :)

nOOb 001

Legacy Member
thanks

doe een bodje op de anderen, we zien wel waar we komen

(up 2?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan