Big.loco.poco
Legacy Member
hallo,
3weken geleden hadk dus mn van mn oma een nokia N73 black Music edition gekregen... Heb het toen hier te koop gezet maar dan toch ervanaf gehaald...
Kwil het nu dus toch wegdoen , hij is in perfecte staat , geen enkele krasje , komt met alles erbij zoals de doos, lader, alle boekjes + alle software
+ 2gb MiniSD kaart met een SD adapter !!!
Fotos zullen niet nodig zijn want er is echt nix aan , altijd goed verzorgt geweest ...
Factuur hebk er niet bij mits het een cadeau was!
Voor de mensen die vragen over garantie : http://www.alfatel.be/nederlands/pagina.asp?paginaid=6 hier maken ze elke merk die nog garantie heeft aan de hand van IMEI dacht ik
Nieuwprijs is 330e + 30e voor 2gb MiniSD = 360e
Meeneemprijs 260e Excl ( zonder SD -15e )
Minimumprijs: 230e excl (zonder SD -15e)
Afhalen : Genk/Hasselt
verzending : AANGETEKEND
Afsluitingsdatum : Donderdag 22u
Ik wens een snelle afhandeling dus bieden maar !!!!
3weken geleden hadk dus mn van mn oma een nokia N73 black Music edition gekregen... Heb het toen hier te koop gezet maar dan toch ervanaf gehaald...
Kwil het nu dus toch wegdoen , hij is in perfecte staat , geen enkele krasje , komt met alles erbij zoals de doos, lader, alle boekjes + alle software
+ 2gb MiniSD kaart met een SD adapter !!!
Fotos zullen niet nodig zijn want er is echt nix aan , altijd goed verzorgt geweest ...
Factuur hebk er niet bij mits het een cadeau was!
Voor de mensen die vragen over garantie : http://www.alfatel.be/nederlands/pagina.asp?paginaid=6 hier maken ze elke merk die nog garantie heeft aan de hand van IMEI dacht ik
Nieuwprijs is 330e + 30e voor 2gb MiniSD = 360e
Meeneemprijs 260e Excl ( zonder SD -15e )
Minimumprijs: 230e excl (zonder SD -15e)
Afhalen : Genk/Hasselt
verzending : AANGETEKEND
Afsluitingsdatum : Donderdag 22u
Ik wens een snelle afhandeling dus bieden maar !!!!
Heb een andere op het ook , alsk deze prijs krijg dan mag het ook weg ! Anders hou ik ze liever ! 