XYRIS
Legacy Member
Hallo,
Verkoop hier deze gsm. Gsm werkt nog perferct,
gewoon een beetje gebruukssporen, maar niet extreem.
Wat?
Gsm + 1Gb kaartje
Alles is erbij, doos-boekje-lader.......
FOTO: http://users.telenet.be/XYRIS/Samsung E-250.jpg
Nieuwprijs: +/-129€
Verkoop hier deze gsm. Gsm werkt nog perferct,
gewoon een beetje gebruukssporen, maar niet extreem.
Wat?
Gsm + 1Gb kaartje
Alles is erbij, doos-boekje-lader.......
FOTO: http://users.telenet.be/XYRIS/Samsung E-250.jpg
Nieuwprijs: +/-129€
