Preske
Legacy Member
of toch niet?
Van de 150 botsingen tegen een vangrail, sterft er minstens 10%. Bij de overige 90% is bijna altijd wel een amputatie nodig.
Als een rijder om welke reden ook uitschuift en wegglijd richting vangrails, zal hij altijd wel een paaltje raken.
Nu hebben ze er een oplossing voor, men zet metalen platen voor de paaltjes van de vangrails.
Dit wordt getest op 3 plaatsen, maar zal uitgebreid worden.
Nu, dit is absoluut een vooruitgang. Ik hield altijd m'n hart vast als m'ne maat ging rijden. Ik had weinig zin om weer ne kameraad te begraven op korte tijd. Maar is zo'n metalen plaat niet even gevaarlijk? Die plaats veert slechts een klein beetje mee om de impact te kunnen absorberen, maar zou men niets anders kunnen nemen?
Oude autobanden bv
Van de 150 botsingen tegen een vangrail, sterft er minstens 10%. Bij de overige 90% is bijna altijd wel een amputatie nodig.
Als een rijder om welke reden ook uitschuift en wegglijd richting vangrails, zal hij altijd wel een paaltje raken.
Nu hebben ze er een oplossing voor, men zet metalen platen voor de paaltjes van de vangrails.
Dit wordt getest op 3 plaatsen, maar zal uitgebreid worden.
Nu, dit is absoluut een vooruitgang. Ik hield altijd m'n hart vast als m'ne maat ging rijden. Ik had weinig zin om weer ne kameraad te begraven op korte tijd. Maar is zo'n metalen plaat niet even gevaarlijk? Die plaats veert slechts een klein beetje mee om de impact te kunnen absorberen, maar zou men niets anders kunnen nemen?
Oude autobanden bv