Specification
ENGINE CYCLE 2 STROKE
DISPLACEMENT 49 cc
* ENGINE POWER SYSTEM
START SYSTEM KICK&ELECTRIC
COMBUSTION CHAMBER DOME SHAPE
BORE*STROKE 40.0* 39.1mm
COMPRESSION RATIO 6.8
MAX. POWER 3.5kw/7000rpm
MAX. TORQUE 5.0Nm/6500rpm
IDLE RPM 1900 rpm
COOLING FORCE AIR COOL
LUBRICATION SEPARATION
* CARBURETOR
TYPE KEIHIN
VENT DIAMETER Φ 14m m APPRO.
CHOKE CONTROL AUTO CHOKE
* IGNITION
TYPE C.D.I.
IGNITION TIMING 17 ° /1900rpm
SPARK PLUG NGK BP7HS
SPARK PLUG GAP(mm) 0.7mm
* TRANSMISSION
CLUTCH TYPE CENTRIFUGAL
TRANSMISSION C.V.T.
GEAR CHANGE AUTOMATIC
RANGE 0.8~2.45
PRIMARY RATIO 1 : 1
GEAR RATIO 52/13*44/13
http://english.pgo.com.tw/engine_p2.shtml , blijkbaar zijn alle pgo blokken ( 2-takt 50cc ) hetzelfde
Grtzz
edit: dit is van het motorblok, ik denk dat als je meer wilt weten over de scooter zelf ( afmetingen en gewichten enzo ) je een dealer moet binnen stappen die nog een oud boekje of iets dergerlijks heeft liggen
Wat ik wel weet is dat PGO eigenlijk van Kawasaki is, dno of het je iets helpt