Archief - autos die punten krijgen op voetgangers enzo wie kan me reden uitleggen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lttuvix

Legacy Member
ik heb dat altijd al raar gevonden... als een auto (meestal 70 ookal mag die 50) omver rijd dan is de voetganger of fietser dood...
als een auto 30 rijd (wa vaak 50 is voor de meeste) zou ge die meestal op tijd moeten kunnen zien en op tijd kunnen remmen, en als je hem zou raken is die persoon zwaar gewond...

waarom moeten er dan nog punten op gegeven worden? hoe de persoon over auto vliegt neerkomt en nek breekt?
njah sorry vind het gewoon raar

Morpheus

Legacy Member
lttuvix zei:
ik heb dat altijd al raar gevonden... als een auto (meestal 70 ookal mag die 50) omver rijd dan is de voetganger of fietser dood...
als een auto 30 rijd (wa vaak 50 is voor de meeste) zou ge die meestal op tijd moeten kunnen zien en op tijd kunnen remmen, en als je hem zou raken is die persoon zwaar gewond...

waarom moeten er dan nog punten op gegeven worden? hoe de persoon over auto vliegt neerkomt en nek breekt?
njah sorry vind het gewoon raar


Het gaat hem over verschillende aspecten

1) Absorbatievermogen van capeau en bumper
2) Vorm van het ontwerp: Zodat de voetganger niet omhooggesmeten wordt en dan een tweede keer hard neerkomt

FeNiX4LiFe

Legacy Member
zoals morpheus zegt.

is gwn hoe de wagen de voetganger opvangt.

wagens met bv bullbarr stoten de fietser, voetganger gwn weg ipv deze op te vangen.

lttuvix

Legacy Member
njah, wa maakt da uit als ge omver word gereden is die dood of zwaar verminkt beter hard neerkomen en een snelle dood dan traag neerkomen afzien en dan pas sterfen...

Morpheus

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
zoals morpheus zegt.

is gwn hoe de wagen de voetganger opvangt.

wagens met bv bullbarr stoten de fietser, voetganger gwn weg ipv deze op te vangen.

Even tussen door, en dat zal heel raar klinken.

Waar in vrij veel gevallen is een aanrijding met terreinwagen of dat type voertuigen beter dan een gewone wagen...

Waarom?

Een gewone "slechte" wagen zal de voetganger opscheppen, tot stilstand komen, en de voetganger katapulteren.
Zo'n terreinwagen geeft de voetganger een smak, maar schept die niet op, en katapulteert die ook niet.

Maar natuurlijk zal die wel een serieuse klop krijgen. Het gaat dus over hertekening van de wagens zodat ze die op de voorruit terecht komen en dan door de stopkracht nog een naar voor worden gesmeten.

Rare wetenschap btw

lttuvix

Legacy Member
njah vind het gewoon raar
als ze vorm zo kunnen maken dat een persoon met een gekneusde been ofzo afkomt
ma als er een oude vorm opzit, er tegen aan en die is 99% dood
nieuwe vorm er tegen aan 99% nek gebroken en nadien sterfen

nie veel verschil tbh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan