Kwintus5
Legacy Member
Hey, hier een filmpje:
Zwart scherm, geen reactie - YouTube
Dit krijg ik soms op mijn computer. Deze keer gebeurde het bij het klikken op de "afmeld"-knop bij de KBC-online pagina. Mijn scherm springt op zwart en geeft het "no signal"-kadertje weer zoals op het einde van het filmpje. Het herinpluggen van de monitor helpt niet. De computer blijft wel normaal verderdraaien.
Iemand een idee? Mijn grafische kaart heeft laatste drivers.
Zwart scherm, geen reactie - YouTube
Dit krijg ik soms op mijn computer. Deze keer gebeurde het bij het klikken op de "afmeld"-knop bij de KBC-online pagina. Mijn scherm springt op zwart en geeft het "no signal"-kadertje weer zoals op het einde van het filmpje. Het herinpluggen van de monitor helpt niet. De computer blijft wel normaal verderdraaien.
Iemand een idee? Mijn grafische kaart heeft laatste drivers.


want ik zat in windows, geen enkel grafische applicatie draaide en toch gebeurde het. En ook omdat ik via kombuster en nog een progje zowel mijn grafische kaart als de cpu zwaar heb belast en toen gaf hij geen kik. Dus, denk spijtig genoeg dat het niet zo simpel ligt