nite
Legacy Member
Ik zit met het volgende probleem.
Als ik mijn pc opstart blijft het scherm soms zwart. Windows start wel normaal op enzo. Wat dit probleem verhelpt is de kabel waarmee het scherm verbonden is met de pc even uittrekken en terug intsteken. Dan heb ik even beeld, maar dan wordt het weer zwart. Als ik dit een stuk of tien keer doe, lukt het mij altijd wel om beeld te krijgen. Maar erg handig is het niet. Eens ik beeld heb blijft het dan wel stabiel.
Het probleem is ook erg onregelmatig. Soms heb ik weken dat hij normaal doet, maar het probleem komt altijd terug. Als ik met de aan/uit knop het scherm afzet en terug aan, heb ik 2sec beeld en dan valt het weer weg.
Ik heb Vista (maar het probleem deed zich ook al voor toen ik nog XP had). Het scherm is een Synchmaster 940nw en de grafische kaart is een Geforce 8600GT.
Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is?
Als ik mijn pc opstart blijft het scherm soms zwart. Windows start wel normaal op enzo. Wat dit probleem verhelpt is de kabel waarmee het scherm verbonden is met de pc even uittrekken en terug intsteken. Dan heb ik even beeld, maar dan wordt het weer zwart. Als ik dit een stuk of tien keer doe, lukt het mij altijd wel om beeld te krijgen. Maar erg handig is het niet. Eens ik beeld heb blijft het dan wel stabiel.
Het probleem is ook erg onregelmatig. Soms heb ik weken dat hij normaal doet, maar het probleem komt altijd terug. Als ik met de aan/uit knop het scherm afzet en terug aan, heb ik 2sec beeld en dan valt het weer weg.
Ik heb Vista (maar het probleem deed zich ook al voor toen ik nog XP had). Het scherm is een Synchmaster 940nw en de grafische kaart is een Geforce 8600GT.
Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is?