De Pette
Legacy Member
Soms as ek menne pc opstart, krijgt ek niks anders dan e zwart scherm (en osd zegt dan: check cables, blablabla), reset doet niks.
Enigste oplossing is: stroom onderbreken en opnieuf proberen en dan werkt het wel.
Is me wel opgevalle da et enkel gebeurt as men kamertemp < 12°C is. Heeft da er iets mee te maken? Da men scherm ni werkt onder de 12° of is da een ander probleem? (lampke van hdd knippert dan wel en ge hoort de hdd werken), ma der verschijnt niks. (tis nen scherm van den aldi, nen crt)
Iemand die de oorzaak weet?
Enigste oplossing is: stroom onderbreken en opnieuf proberen en dan werkt het wel.
Is me wel opgevalle da et enkel gebeurt as men kamertemp < 12°C is. Heeft da er iets mee te maken? Da men scherm ni werkt onder de 12° of is da een ander probleem? (lampke van hdd knippert dan wel en ge hoort de hdd werken), ma der verschijnt niks. (tis nen scherm van den aldi, nen crt)
Iemand die de oorzaak weet?