Archief - zwaardere voeding voor geforce 6800

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
Yoo de manne,

weet er hier iemand hoe zwaar u voeding moet zijn voor een geforce 6800 128 DDR ram goed te laten draaien?

350 watt of meer?

thx :niceone:

Exit

Legacy Member
merk voeding min 350W
noname liefts 350W+ (400W....)
ook te zien hoeveel er in uw pc steekt ....

troid

Legacy Member
kheb gehoord dat de tagan 480 WATT voeding en de OCZ 420WATT voeding zeer goed zijn.

guRuh

Legacy Member
kem vandaag eens ALLES van mijn pc op 1 voltlijn gehangen

dat is dus: Cd writer, dvd writer, floppy, 3 fans, en ne 6800
gaf dan 11.92V aan

raad eens welke psu ik heb ;)

xyus89

Legacy Member
yuw,

de TAGAN 480 watt is uiterst goed en dat kan ik zeggen uit persoonlijke ervaringen ( ik heb die )

op mijn systeem (zie sig) heb ik stressed een 12v lijn van 12.2 en idle 12.3
als ik mijn Vcore op 1.55 zet krijg ik een vcore van 1.57 :)

:offtopic: dit schrijf ik LIVE uit LONDON op een INBEL VERBINDING :evil:

groetz Xyus89

CyberOps

Legacy Member
metreox zei:
kheb gehoord dat de tagan 480 WATT voeding en de OCZ 420WATT voeding zeer goed zijn.

ja d8 da ook van die 480, ma kpeis da da allemaal wel zijn dienst moet doen met 420

xpr·k

Legacy Member
de gilles ligt te leuren me ne fortron 550 op buy sell voor 85 euro's , als die nog te koop staat zouk nie twijfelen in uw plaats .

DigitalOverdose

Legacy Member
Pffft, da kaartje draait hier perfect met een 'no name' voedingske van 350W. Kan'm zelfs nog lekker overclocken ook tot 385/925. Ge moet u ni direkt laten opnaaien om een peperdure voeding die 'van horen zeggen' zoveel beter zou zijn te gaan kopen.

[NeO]-mtr

Legacy Member
Euhm, een merkvoeding is veel betrouwbaarder dan een noname voeding.
Ik heb al genoeg van die goeikoope noname voedingskes gezien die het na een aantal weken begeven (en der hing nie eens veel aan) of waar de voltagelijnen enorm onstabiel zijn. Die zijn nix voor nix goedkoper eh, liever op safe spelen imo. :)

guRuh

Legacy Member
DigitalOverdose heeft wel degelijk een punt ze

tis pas sinds dat die nieuwe generatie 3d kaartyen uit zijn dat voedingen dik gehyped worden (en iedereen speelt er dan ook leuk op in)

knoem geen namen ;)

DigitalOverdose

Legacy Member
Mja, die merkvoedingen zullen ook wel betrouwbaarder zijn en kwalitatief beter (en er vooral ook schoonder uitzien). Mor de vraag is echter of ge da allemaal wel echt nodig hebt.

Pakt nu da vermogen: 350W zou voor de meesten zeker genoeg moeten zijn met de huidige systemen. Met de laatste graka's is 400W waarschijnlijk wel aan te raden. Maar vermogens boven de 450W... who needs that??? Kost alleen mor nen hoop geld en als't voor allerlei ventilators is om uw zwaar overclocked systeem draaiende te kunne houden dan moogt ge u de vraag al eens stellen of ge ni beter meteen ne snellere CPU had gekocht van al da geld dat ge dan al meer hebt uitgegeven.
En lang ni iedereen zit met een pooierkast vol TL buiskes en allerhande show.

En die betrouwbaarheid is ook relatief heh. Ik doe al 6 jaar met no name voedingen en nog nooit probs mee gehad. En mijn PC'ke draait hier dagelijks toch ook ettelijke uurkes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan