Archief - Zalman CNPS7700-Cu: gevaarlijk?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

(=tgb=) Knacky

Legacy Member
Keb nen vraag: is dees CPU koeler gevaarlijk omdat ie bijna nen kilo weegt! (918 gram)
Tis wel volledig uit koper en 12 cm fan
Zou ie kunne afbreke?
kga dees koeler kope voor socket 939 in kerst.
Site: http://www.zalmantech.com/

Alvast bedankt :)

MasterOfTerror

Legacy Member
zolang dat ge uw case niet teveel dooreen schud kan dat absoluut geen kwaad

ik heb de cnsp7000b-cu en nog nooit problemen gehad, en de cooler is echt supergoed

(=tgb=) Knacky

Legacy Member
MasterOfTerror zei:
zolang dat ge uw case niet teveel dooreen schud kan dat absoluut geen kwaad

ik heb de cnsp7000b-cu en nog nooit problemen gehad, en de cooler is echt supergoed

OK, wa zn uw temps me dien zalman cnps7000b-cu?

slijpschijf

Legacy Member
(=tgb=) Knacky zei:
Keb nen vraag: is dees CPU koeler gevaarlijk omdat ie bijna nen kilo weegt! (918 gram)
Tis wel volledig uit koper en 12 cm fan
Zou ie kunne afbreke?
kga dees koeler kope voor socket 939 in kerst.
Site: http://www.zalmantech.com/

Alvast bedankt :)

deze cooler wordt aan uw moederbord bevestigd, en niet meer aan de socket zoals andere coolers, ik denk niet dat het echt een probleem is van het gewicht, je moet wel uw mobo uit case halen om hem te plaatsen.

Kijk wel eerst of je mobo compatible is :)

ComputerVISTA

Legacy Member
miljaarde die is nog grooter dan mijn cnps7000a-cu lol en die woog al meer dan 700 gram. Past dat monster wel nog deftig in uw kast ?

(=tgb=) Knacky

Legacy Member
dees Antec Plus1080AMG is 52 cm en nen cyclette hoog en 20,5 cm breed, dusja ij zal er zeker inkunne (Big Tower, geen Full Tower: 67cm!!)

vinteg

Legacy Member
koop desnoods nen lichter xp-120 van thermalright me enermax fan op(120mm ook)
da zal zeker ni slecht coolen en hij is vele lichter;)

guRuh

Legacy Member
seg knacky hoeveel threads zijde gij nog van zinnens te openen jong :wtf:

"de knacky help-thread" is mss een goed gedacht?

vinteg

Legacy Member
guRuh zei:
seg knacky hoeveel threads zijde gij nog van zinnens te openen jong :wtf:

"de knacky help-thread" is mss een goed gedacht?
:rofl: :rofl:
mja idd als die cooler ni goed gaat of dien is gevaarlijk hadden we da wel in uwen thread op aankoopadvies gezet

blind_ripper

Legacy Member
ik heb een zalman CNPS7000B-Cu dis super ik heb een prescott die draait idle aan 38°c en strest iets tegen da 48°c kamer temp 22°c

Web Wiper

Legacy Member
Hier ook een Zalmanneke gestoken ... bere stil en koel ... wel indrukwekkend qua omvang, als ik ram in mijn eerste slot wil moet ik 'm eerst ff opheffen :rofl:

mvg
Web Wiper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan