Analog
Legacy Member
yo kheb een verkeerde tube arctic silver gebruikt om mijn XP2000 te koelen
(de PLAKKERIGE soort ipv thermal compound) en dus plakt er nu zo een vies goedje aan men core (het is beenhard) Is er een manier om dat eraf te krijgen zonder schade te doen of is het voor de vuilbak?
(de PLAKKERIGE soort ipv thermal compound) en dus plakt er nu zo een vies goedje aan men core (het is beenhard) Is er een manier om dat eraf te krijgen zonder schade te doen of is het voor de vuilbak?



ik hoop da ge uwe core ni beschadigd hebt want das ni echt gezond imo
