Samko
Legacy Member
Het, vorige week een 5770 gekocht, nu viel mijn computer ernet in slaapstand ( wat normaal is) maar nu krijg ik geen beeld meer. Allebij de dvi poorten geprobeerd, ook al andere monitor aangehangen maar niets .. Lichtje van toetsenbord gaat ook niet aan
Uur ervoor had ik hetzelfde, maar toen was het in orde na een reboot..
Wat nu? Terug naar de winkel ermee of zijn er dingen die ik nog kan proberen? De kaart draait wel degelijk.
Uur ervoor had ik hetzelfde, maar toen was het in orde na een reboot..
Wat nu? Terug naar de winkel ermee of zijn er dingen die ik nog kan proberen? De kaart draait wel degelijk.
