Archief - x800pro non-unlocking non-flash oc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azzurri

Legacy Member
Ik zou graag es willen weten hoever core/men de mensen met een x800pro gekregen hebben zonder te flashen of pipes te unlocken. En ook wa thun temperatuur dan zo is stressed van hun kaart????

corvette

Legacy Member
hier kan ik op antwoorden..

check gewoon speeds in sig.
geen voltmods
geen extra koeling
(nog) niet gehardmod.

idle: 33°C load: 59°C

WiD26

Legacy Member
540/515 met zalman dubbele heatpipe en 120mm fan
35C idle en 50C load


@corvette artifact free op die snelheid,en welke drivers?

corvette

Legacy Member
WiD26 zei:
540/515 met zalman dubbele heatpipe en 120mm fan
35C idle en 50C load


@corvette artifact free op die snelheid,en welke drivers?

neen.
catalyst 4.11

er blaast wel constant een 80mm fan op (casefan)

azzurri

Legacy Member
yeah ma hoe krijgde da daar:) gat boren in bottom van u case ofzo ??

azzurri

Legacy Member
btw kem mijn x800pro nu naar 522/495 gebracht en mijn temperaturen zijn practisch hetzelfde misschien 1-2C meer. Normaal staan ze op 475/450. Ik peis da dit zeer licht oc is en denk nie da er hier veel gevaar bij komt kijken. En ja mijn scores op benches zijn natuurlijk +. Ik denk da'k da grapje hier zo laten draaien me die clocks zie er nie direct gevaar in.

KLOPT?

K dacht van vandeweekend misschien zo nen Artic slicer te kopen of zoiets, doen of niet doen?

corvette

Legacy Member
je kan via atitool je fanspeeds overwriten..

mss dat dat helpt..

azzurri

Legacy Member
ja kweet het maar kem gelezen da da nie zo goe is voor de houdbaarheid van u kaart, trouwens die fan speed die ingesteld is op de kaart zelf is maar 59% procent ofzo bij heeel hoge temperaturen, ze stellen da echt wel laag in.

Maar vinde van mij oc nie teveel? etc?

corvette

Legacy Member
azzurri zei:
ja kweet het maar kem gelezen da da nie zo goe is voor de houdbaarheid van u kaart, trouwens die fan speed die ingesteld is op de kaart zelf is maar 59% procent ofzo bij heeel hoge temperaturen, ze stellen da echt wel laag in.

Maar vinde van mij oc nie teveel? etc?

neen, ge kunt denk ik nog wat hoger

wtf die fanspeeds.. wa zitte gij nu te zevere?

azzurri

Legacy Member
eh zeveren, kalm vriend. Wat ik zeg is dat mijn fanspeed van mijn graka default heel laag is. Een voorbeeld van de standaardwaarde is bvb dat hij bij een temperatuur van 70C bijvoorbeeld maar op 50% begint te draaien. Alles eronder staat default op 32% :p. Kweenie of da bij alle sapphire x800pro's zo is maar hier is het toch allesinds zo.

WiD26

Legacy Member
azzurri zei:
eh zeveren, kalm vriend. Wat ik zeg is dat mijn fanspeed van mijn graka default heel laag is. Een voorbeeld van de standaardwaarde is bvb dat hij bij een temperatuur van 70C bijvoorbeeld maar op 50% begint te draaien. Alles eronder staat default op 32% :p. Kweenie of da bij alle sapphire x800pro's zo is maar hier is het toch allesinds zo.

Met mijne ati-build was dat ook zo,ik heb dat direct verandert en zelf de speeds op een bepaalde temp ingesteld.Bv op 50C fan aan 70% enz met ati-tool.De temp was dadelijk met 10C gezakt.

azzurri

Legacy Member
tempjes zijn dik in orde nu gaat em stressed tot rond de 50C, probleem was da mijn fans naar binnen blaasden :p ipv naar buiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan