cyclope5050
Legacy Member
ik zit met een vervelend probleem, wie kan me hiermee helpen?
Als ik mijn pc laat opstaan en bvb een tiental min. niet gebruik, dan reageert deze niet meer, overal waar je tekst kan intikken, explorer of als ik bvb op de startknop druk, verschijnt er "wxc" en dat blijft verschijnen "wxcwxcwxcwxcwxc....) de pc wordt onbestuurbaar, selecteert icoontje, en er verschijnt "wissen" en je kan alleen op ja drukken.
Het enige wat werkt is opnieuw opstarten, zolang ik bezig ben werkt alles correct, laat ik de pc enkele minuten onaangeroerd, dan herhaalt zich de hele procedure opnieuw.
Ik heb inmiddels win7 opnieuw geinstalleerd, ging een week goed, en dan opnieuw hetzelfde probleem.
Zou dit een virus kunnen zijn? ik draai al jaren Norton Antivirus, wie kan me helpen?
Als ik mijn pc laat opstaan en bvb een tiental min. niet gebruik, dan reageert deze niet meer, overal waar je tekst kan intikken, explorer of als ik bvb op de startknop druk, verschijnt er "wxc" en dat blijft verschijnen "wxcwxcwxcwxcwxc....) de pc wordt onbestuurbaar, selecteert icoontje, en er verschijnt "wissen" en je kan alleen op ja drukken.
Het enige wat werkt is opnieuw opstarten, zolang ik bezig ben werkt alles correct, laat ik de pc enkele minuten onaangeroerd, dan herhaalt zich de hele procedure opnieuw.
Ik heb inmiddels win7 opnieuw geinstalleerd, ging een week goed, en dan opnieuw hetzelfde probleem.
Zou dit een virus kunnen zijn? ik draai al jaren Norton Antivirus, wie kan me helpen?