Archief - wnn winchester 3500+?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dawnzolino

Legacy Member
weet er iemand wnn de winchester gaat uit zijn van de 3500+ ...
binne 4 weke gaam men pc gaan halen dat hier onder vermelt is (zie signature)

eet iemand wnn die ongeveer zou uitkomen en waar ek em kan krijgen?
thx

corvette

Legacy Member
het prestatieverschil is amper 3% (onmerkbaar dus) met de 0.13µ versie..

maar bij de DO-stepping ligt het soms tot 7%..(eigenlijk ook niet voelbaar in de praktijk)

den Acid Burn

Legacy Member
Davion zei:
- 3500+ = allemaal Winchester
wrong lad, so wrong

mijn 3500+ heeft een newcastle core, gebaseerd op 0.13 micron, 2.2GHz en 512 kB l2-cache

BraveHeart

Legacy Member
In de orde van kaas, kopen die handel.
Kaaschips :love:

Van AMD nog wel :bow:

dawnzolino

Legacy Member
blijf eens ontopic mensen :naughty:
wnn komt em uit en wnn verkrijgbaar in de meeste winkels?

Tweek

Legacy Member
ja zijn al een tijd beschikbaar
maar op de meeste sites staat er nier bij of het 130 of 90µ is

en corvette maar enkele procenten
das bijna altijd zo tussen bv een 3000+ en een 3200+
doch elke procent sneller is toch beter
en niet te vergete dat ze ook nog goed zouden overclocken

Cranox

Legacy Member
0.9nm is nog niet verkrijgbaar , het lijkt erop dat de groothandelaars eerst de oude 0.13nm opwerken.
Ik wacht ook al 2 weken ...

Tweek

Legacy Member
Cranox zei:
0.9nm is nog niet verkrijgbaar , het lijkt erop dat de groothandelaars eerst de oude 0.13nm opwerken.
Ik wacht ook al 2 weken ...

e-bug heeft der toch
maar ik denk het ook da de winkeliers eerst hun overblijvende stoch van de 130µ gaat verkope, hoe zoude zelf zijn
ge zult wss wel der moete achter vrage da ze ne 90µ kunne levere

Cranox

Legacy Member
Tweek zei:
e-bug heeft der toch
maar ik denk het ook da de winkeliers eerst hun overblijvende stoch van de 130µ gaat verkope, hoe zoude zelf zijn
ge zult wss wel der moete achter vrage da ze ne 90µ kunne levere
Ze staan op de site ja , maar ze zijn niet in vooraad ( zoals overal ... )

Fr@gsta

Legacy Member
Cranox zei:
0.9nm is nog niet verkrijgbaar , het lijkt erop dat de groothandelaars eerst de oude 0.13nm opwerken.
Ik wacht ook al 2 weken ...


Geen slecht idee om te wachten. Enkel garanderen niet alle Winchesters hoge snelheden. Laatste NewCastle revisie, de 0.6 of degene na week32, halen gelijksoortige overclocks op lucht. Misschien eens rondvragen naar een 0432 > 043x core. Ik heb mijn 3500+ al besteld en RiCo-G zei dat er nog geen 0.09µ tussenzaten. Toch hoop ik er op ma bon, een latere goeie NewCastle is evenzeer bevredigend :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan