De Pette
Legacy Member
Kheb me vandaag ne wireless router gekocht van netopia (adsl pakket om menne modem ineens buite te kunnen bonjouren). Nu heeft da ding enkel 256wep encryptie, en ik zou WPA wille hebben.
Weet er iemand wlke firmware ek daarvoor nodig heb? De site van belgacom en netopia vindek ni veel (buite e paar FW's maar ni voor het belgacompack)
Weet er iemand wlke firmware ek daarvoor nodig heb? De site van belgacom en netopia vindek ni veel (buite e paar FW's maar ni voor het belgacompack)