waza
Legacy Member
sinds gisteren krijg in mijn laptop niet meer aan de praat.
Als ik hem opstart krijg ik het standaard scherm dat hij niet goed is afgesloten (hoe dat komt weet ik niet zat zelf niet laatst op laptop.)
Als ik dan de optie kies om win normaal te starten opent het windows vista installatie scherm automatisch
alsof hij geformatteerd is
(Is niet gebeurd)
Als ik wil starten in win veilige modus meld de pc dat hij zijn installatie niet kan starten in veilige modus.
Iemand een idee wat er gaan de is?
de laptop is een fujitsu siemens amilo xi2528
al vast bedankt
Als ik hem opstart krijg ik het standaard scherm dat hij niet goed is afgesloten (hoe dat komt weet ik niet zat zelf niet laatst op laptop.)
Als ik dan de optie kies om win normaal te starten opent het windows vista installatie scherm automatisch

alsof hij geformatteerd is
(Is niet gebeurd) Als ik wil starten in win veilige modus meld de pc dat hij zijn installatie niet kan starten in veilige modus.
Iemand een idee wat er gaan de is?
de laptop is een fujitsu siemens amilo xi2528
al vast bedankt