daydreamke
Legacy Member
Hoi,
ik heb sinds kort problemen met mijn pc. Vorige week heb ik nieuwe versie van autocad geinstalleerd maar kreeg na installatie met problemen dat pc echt veel trager werkte.
Ik heb windows 7 opnieuw geïnstalleerd en die start de eerste maal perfect op. Echter zijn er dan nog geen drivers geinstalleerd van mijn graka. Wanneer ik de drivers van mei installeer en opnieuw opstart begint de pc op te starten. Dan krijg je bij opstart dat bewegend windows logo en erna gaat em over naar scherm van bureaubladachtergrond maar daar blijft hij dus hangen. Hij gaat niet over naar bureaublad.
Iemand een oplossing? Alvast bedankt want wordt er bijna gek van ...
PC specs:
I5 2500k
MSI P67 C45 mobo
8 GB ram
HD 6850 msi
grts
ik heb sinds kort problemen met mijn pc. Vorige week heb ik nieuwe versie van autocad geinstalleerd maar kreeg na installatie met problemen dat pc echt veel trager werkte.
Ik heb windows 7 opnieuw geïnstalleerd en die start de eerste maal perfect op. Echter zijn er dan nog geen drivers geinstalleerd van mijn graka. Wanneer ik de drivers van mei installeer en opnieuw opstart begint de pc op te starten. Dan krijg je bij opstart dat bewegend windows logo en erna gaat em over naar scherm van bureaubladachtergrond maar daar blijft hij dus hangen. Hij gaat niet over naar bureaublad.
Iemand een oplossing? Alvast bedankt want wordt er bijna gek van ...

PC specs:
I5 2500k
MSI P67 C45 mobo
8 GB ram
HD 6850 msi
grts
btw, bedankt voor je antwoord