tomswaelen
Legacy Member
Ik ben voor de eerste keer over mijn limiet van 100 GB (Fibernet) gegaan, maar ik krijg de snelheid niet opnieuw omhoog.
Je wordt dan gewaarschuwd via een scherm waar je dan kan kiezen tussen verder surfen aan verlaagde snelheid, normale snelheid pay-as-you-go, en abo aanpassen (denk ik). Als je pay-as-you-go kiest, vraagt hij een login en paswoord waarvan hij zegt dat ze fout zijn (blijkbaar niet dezelfde als Mijn Telenet), dus ik kan alleen maar verlaagde snelheid kiezen om verder te kunnen surfen en van dat scherm af te raken. Nu zit ik daar dus mee.
Alleen het probleem is: hoe dikwijls ik die instellingen ook wijzig in Mijn Telenet (dus van verlaagde snelheid naar normale), mijn snelheid gaat niet naar omhoog; hoe komt dit? Ik heb de modem al eens uitgetrokken, maar dat helpt niet. Iemand een oplossing?
(En ja, ik weet dat je dat herinneringsscherm kunt afzetten, dat heb ik nu dan ook gedaan. Het lost echter mijn huidig probleem niet op.)
Je wordt dan gewaarschuwd via een scherm waar je dan kan kiezen tussen verder surfen aan verlaagde snelheid, normale snelheid pay-as-you-go, en abo aanpassen (denk ik). Als je pay-as-you-go kiest, vraagt hij een login en paswoord waarvan hij zegt dat ze fout zijn (blijkbaar niet dezelfde als Mijn Telenet), dus ik kan alleen maar verlaagde snelheid kiezen om verder te kunnen surfen en van dat scherm af te raken. Nu zit ik daar dus mee.
Alleen het probleem is: hoe dikwijls ik die instellingen ook wijzig in Mijn Telenet (dus van verlaagde snelheid naar normale), mijn snelheid gaat niet naar omhoog; hoe komt dit? Ik heb de modem al eens uitgetrokken, maar dat helpt niet. Iemand een oplossing?
(En ja, ik weet dat je dat herinneringsscherm kunt afzetten, dat heb ik nu dan ook gedaan. Het lost echter mijn huidig probleem niet op.)