Frado2005
Legacy Member
Op mijn nieuw kot gaat het internet via een 'zeer veilige' WEP verbinding. Ik heb echter meer apparaten en vroeg me af of ik een wifi bridge zou kunnen maken met de router die ik alreeds heb. Kheb een linksys wrt54gl met dd-wrt erop, en ik vroeg me af of ik die zou kunnen verbinden met die D-LINK AP die staat op kot.
Ik had dit vroeger thuis al eens geprobeerd, maar zonder succes
Maar als het dan zou lukken heb ik enkel internet op de lan poorten? dus ik zou dan nog een andere router/AP moeten aansluiten op die WRT54GL indien ik ook mijn eigen wifi wil(telkens die WEP key ingeven is absurd:/)?
Ik had dit vroeger thuis al eens geprobeerd, maar zonder succes

Maar als het dan zou lukken heb ik enkel internet op de lan poorten? dus ik zou dan nog een andere router/AP moeten aansluiten op die WRT54GL indien ik ook mijn eigen wifi wil(telkens die WEP key ingeven is absurd:/)?