MoOnLiGhT83
Legacy Member
hoi mijn kaart die dus op 1.75v staat wat we denken dat dit te hoog is aangezien het bij corecenter in het rood staat. vndaar dus de vraag welke spanning dan wel goed zou zijn voor mijn graka.
En nu ik het toch al over mn graka heb, ik heb soms last blauwe schermen (soms met tekst, soms leeg) gevolgd door een reboot, en heb dernet ergens op het net gelezen dat dit aan de graka kan liggen. ben natuurlijk niet zeker...
kheb dus de sapphire atlantis 9800 pro 128 mb (256bits)
hopelijk weet iemand er wat vn. alvast bedankt
En nu ik het toch al over mn graka heb, ik heb soms last blauwe schermen (soms met tekst, soms leeg) gevolgd door een reboot, en heb dernet ergens op het net gelezen dat dit aan de graka kan liggen. ben natuurlijk niet zeker...
kheb dus de sapphire atlantis 9800 pro 128 mb (256bits)
hopelijk weet iemand er wat vn. alvast bedankt

ad: