Archief - welke voeding?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cherouke

Legacy Member
Momenteel heb ik een chieftec voeding 360watt voor systeem in mijn sig.
Maar ik denk dat die voeding niet voldoet om te o'cen.
12v is maar +-11.85
vcore is maar +-1.45
3.3v +-3.15v
Ik zou dus een nieuw gaan kopen. Maar welke raden jullie aan?

OCZ Powerstream 420Watt
Super Flower Modular 450Watt PSU Dual BLUE LED fan
Tagan 480 Watt low noise

Den Pierre

Legacy Member
Ik heb tijdje geleden voor een ocz 520w voeding gegaan omdat je van8er op die voeding de voltlijnen kunt aanpassen met een vijske, zo kunde ze juist allemaal een klein beetje hoger zetten.
De superflowervoedingen zijn iets minder.
Tagan is ook een zeer goeie voeding, ik geloof dat je daar ook de voltlijnen kunt aanpassen maar weet niet of je dat gewoon op de 8erkant van de voeding kunt doen.
=>ik zou voor de ocz gaan van die 3 als deze niet veel meer kost, anders voor de tagan.

cherouke

Legacy Member
Ok, de superflower valt weg.

wat zouden jullie nemen van deze 3?

Tagan 480 Watt low noise 123euro
OCZ Powerstream 420Watt 90euro
OCZ Powerstream 520Watt 137euro

Den Pierre

Legacy Member
Te zien hoeveel geld ge wilt geven voor een voedinge en ofdat ge van plan zijt deze ook nog later te gebruiken, want de ocz heeft alle nieuwe aansluitingen.
De tagan zou ik niet kopen, omdat de ocz prijs/kwaliteit beter is met de prijzen die je geeft denkik.
Deze gaan alle 3 heel goed werken, maar als je volgend jaar toch opnieuw andere voeding koopt koop je beter OCZ Powerstream 420Watt 90euro, anders als je ze nog lang wilt gebruiken OCZ Powerstream 520Watt 137euro.

nazaar

Legacy Member
ik zou gaan voor ocz 520 watt

btw vanwaar haalt gij die prijzen??

cherouke

Legacy Member
OCZ Powerstream 520Watt 137euro

Ok, den dezen zal het worden.

reutel

Legacy Member
tagan maakt de ocz voedingen fyi
en die winkel is way overprized, die tagan kost 80€ bij e-bug

cherouke

Legacy Member
<=]_rEuTeL_[=> zei:
tagan maakt de ocz voedingen fyi
en die winkel is way overprized, die tagan kost 80€ bij e-bug

Is normaal hé dat hem minder kost in Duitsland. Is ander btw stelsel.
En die winkel is maar een km of 20 van mijn woonplaats verwijderd.
En in Belgie of Nederland ga je hem niet goedkoper vinden. Die OCZ voeding hé.

easypanic

Legacy Member
Met die OCZ kunt ge geen kwaad doen, superstabiele voltlijnen.

Groter pluspunt dan die Tagan : OCZ heeft regelbare voltlijnen :D.

dawnzolino

Legacy Member
ik heb binne paar dagen e OCZ Powerstream 520W
kvind dat wel een nice voeding

dus ...
OCZ Powerstream 520W all the way :applause: :applause:

CubeCuyp

Legacy Member
was ook aan't zien voor een nieuw voeding... maar die OCZ pastte niet echt in men kleurenschema :p

Nu is't de Ultra X-connect 500W geworden... Ook ferm voedingske :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan