Archief - Welke Case met goede koeling ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StimpyGoblin

Legacy Member
Ik zou graag een nieuwe case kopen. Maar aangezien er zoveel keuze en
verschillende kenmerken zijn, vraag ik hier eens uw menigen over cases.

Hier enkele eisen :
- De diepte moet meer dan 45 cm zijn
- Plaats voor 2 zichtbare 3.5" slots (voor floppy en mulitcard reader)
- standaard uitgerust met enkele fans (ook op zijpaneel)
- mogelijk om HD's makelijk te installeren
- moet niet voorzien van een voeding
- liefst aansluitingen (2xUSB, mic, headphone) aan de voorkant

De prijs speelt niet direct een rol. Maar ik denk van max. 300€ eraan te spenderen.

Ik had gedacht aan een Thermaltake XaserV 7000A of 7000D, maar ik lees regelmatig dat deze cases niet echt aan prijs/kwaliteit voldoen. Zijn dit goeie cases (als je even niet kijkt naar de prijs) of is het echt "brol" ?

Bedankt,
Stimpy goblin

str0ntj3

Legacy Member
is de coolermaster stacker mss niets voor u?
superstevige case
makkelijke hdd en floppy removers ook cdroms simpel te doen
veel plaats en mogelijkheid tot coolers en ik dacht 4 of 5 coolers al meegeleverd

kweet nie juist de prijs maar daar moet je is naar kijken naar de dichtsbijzijnde shop.

Lan

Legacy Member
Thermaltake Tsunami zijn wel goede cases. Met of zonder zijruit. Kosten ongeveer 105à120 €.
En kunnen 120mm fans opnemen, dit is de beste verhouding volume/lawaai op dit moment.

scorpion007

Legacy Member
thermaltake v1000+ als et wa zwaarder mag zijn
lian li 6070 is gewoon prachtig
antec sonata is zo wa in alles goed , en prijs val goe mee

StimpyGoblin

Legacy Member
Deze case ziet er inderdaad wel stevig uit ... maar de looks spreekt met niet echt aan. Wat me wel aanspreekt aan deze case is de mogelijkheid om 2 voedingen erin te monteren!

Nog andere menigen ?

StimpyGoblin

Legacy Member
In de vorige post sprak ik over die coolermaster stacker!

Kun je eventueel ook links geven naar reviews of dergelijke van de cases ?

str0ntj3

Legacy Member
Coolermaster wave master mss meer u type?
of hebt ge gwn een normalere lian li bv deze
bekijk is de site van lian-li of coolermaster of antec of chieftec en kijk is wa ge schoon vind. kunnen wij mss verder op ingaan.

str0ntj3

Legacy Member
StimpyGoblin zei:
De Thermaltake XaserV WinGo V7000D spreekt me eigenlijk wel aan!
http://www.thetechlounge.com/review.php?directory=thermaltake_xaser_v_wingo

Ik weet niet wat jullie ervan vinden ?
kweet niet waarom iederen die thermaltakes schoon vind
het zijn pure namaaks, en dan nog wa brollige premodding derop...
ik (tis natuurlijk mijn smaak) vind die superlelijk
ik heb zelf een thermaltake xaser, die blijkten wel veel beter van kwaliteit
maar men deurke is al deraf gevallen (da zat me plastieken sjoepkes vast) en men plexi (plastiekn brol ja) begint te splijten...

edit : die case die gij toonde is blijkbaar wel goed in stilte enz...

StimpyGoblin

Legacy Member
Ik zou het liefst een case hebben waarin je de HD's zijdelings kunt installeren.
De case moet stil zijn maar toch voorzien zijn van een zeer goede luchtkoeling door fans geplaats voor, achter (,boven) en op het zijpaneel.

Daarmee dacht ik dat de Thermaltake XaserV V7000D een goede keuze is.

StimpyGoblin

Legacy Member
Wat denk je van de Antec P160 Aluminium ? Zou dit een goeie case zijn ?
Zou deze case een goede koeling bieden ? goede airflow ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan