menlor
Legacy Member
Ik heb gisteren een nec 3500 gekocht en nero 6.6 geinstalleerd
alles ging goed tot ik na 10 min constateerde dat inet niet deftig meer werkte, soms urenlang loaden, soms half loaden, echt niet normaal. Als ik reboot heb ik gedurende 10 mins gewoon inet en daarna niet meer
pc's int netwerken hebben geen probleem
nec 3500 ontkoppelen helpt niet
nero deinstaleren werkt niet
firewall afzetten werkt niet
wat kan het probleem zijn?
xp en sp1
euhm drive is connected via usb2.0
wa kank nog van info geven, denk niet echt veel
alles ging goed tot ik na 10 min constateerde dat inet niet deftig meer werkte, soms urenlang loaden, soms half loaden, echt niet normaal. Als ik reboot heb ik gedurende 10 mins gewoon inet en daarna niet meer
pc's int netwerken hebben geen probleem
nec 3500 ontkoppelen helpt niet
nero deinstaleren werkt niet
firewall afzetten werkt niet
wat kan het probleem zijn?
xp en sp1
euhm drive is connected via usb2.0
wa kank nog van info geven, denk niet echt veel
