iLu_RoX
Legacy Member
Heb in het verleden wat zitten overklokken ( cpu ) met mijn amd proc .
Nu heb ik onlangs een Intel i5 2500k gestoken op een P8Z68-V mobo .
In de bios is alles totaal anders van wat ik gewend ben
ik heb daar een knop in de bios van OC tuner en als ik erop klik boot hij een keer of 2 en zie ik in mijn bios dat hij bv naar 3400 Mhz is geklocked .
nu als ik zie in windows zelf staat hij nog altijd op 3.3 .
Als ik nog eens oc tuner doe start hij niet meer op en staat hij weer in default . ik denk dat dat is omdat mijn rams ook worden mee overclocked . dat wil ik echter ook niet ik wil gewoon die cpu omhoog .
iemand meer ervaring met dit
Nu heb ik onlangs een Intel i5 2500k gestoken op een P8Z68-V mobo .
In de bios is alles totaal anders van wat ik gewend ben
ik heb daar een knop in de bios van OC tuner en als ik erop klik boot hij een keer of 2 en zie ik in mijn bios dat hij bv naar 3400 Mhz is geklocked .
nu als ik zie in windows zelf staat hij nog altijd op 3.3 .
Als ik nog eens oc tuner doe start hij niet meer op en staat hij weer in default . ik denk dat dat is omdat mijn rams ook worden mee overclocked . dat wil ik echter ook niet ik wil gewoon die cpu omhoog .
iemand meer ervaring met dit
