vangerken
Legacy Member
Ik heb al een oudere webcam van het merk Sweex en deze werkt op alle versies van msn tot live messengers dat ik al op pc gehad heb dus ook op mijn vorige versie nl Live Messenger 2009 maar deze week update ik naar Live Messenger 2011 en sindsdien kan ik mijn webcam niet meer gebruiken en kan ik dus geen videochat doen. Ik kan wel de audio en videoinstellingen aanpassen in messenger en kan ook een foto (of een korte video van 4 seconden) maken met men webcam in LM2011. Heb al nieuwe driver laten installeren enzo maar werkt nog niet aja.
Webcam Sweex 100K USB - WC001
Webcam Sweex 100K USB - WC001