/LeXuS\
Legacy Member
Ik zit met een nieuwe pc die goed draait, zie specs. Maar uiteraard is iedere freak daarmee nog niet tevreden, overclocken is het antwoord, maar wat?
Ik zit dus met een Saphire Radeon 9800 pro die ik kan clocken naar een XT, maar ik wil geen nieuw koeling kopen (case word wel goed koel gehouden door 2*120 en een 90). Is het dan te doen?
M'n processor (3200) kan ik clocken naar 3500, maar weeral zou ik het bij de standaard boxed cooler willen houden. Zal het veel effect hebben, zou het te doen zijn?
En dan natuurlijk menne ram. Toch wel een van de beste op de markt [CORSAIR TWINX Matched DDR 512MB (2x256MB) 500Mhz PC4000 HSP]. Is het niet zo omdat ik met 500 Mhz, dat ik best mijn processor en graka syncroon ofzo laat lopen? Graag meer uitleg! (ram staat op 2-2-2-5)
Wat zouden jullie doen in mijn plaats, overclocken of niet, zoja wat dan? [En hoe?]
Greetz LeXuS
Ik zit dus met een Saphire Radeon 9800 pro die ik kan clocken naar een XT, maar ik wil geen nieuw koeling kopen (case word wel goed koel gehouden door 2*120 en een 90). Is het dan te doen?
M'n processor (3200) kan ik clocken naar 3500, maar weeral zou ik het bij de standaard boxed cooler willen houden. Zal het veel effect hebben, zou het te doen zijn?
En dan natuurlijk menne ram. Toch wel een van de beste op de markt [CORSAIR TWINX Matched DDR 512MB (2x256MB) 500Mhz PC4000 HSP]. Is het niet zo omdat ik met 500 Mhz, dat ik best mijn processor en graka syncroon ofzo laat lopen? Graag meer uitleg! (ram staat op 2-2-2-5)
Wat zouden jullie doen in mijn plaats, overclocken of niet, zoja wat dan? [En hoe?]
Greetz LeXuS
