Genious
Legacy Member
ik kom dan es thuis met mobo en cpu na nen helen dag op de trein zitten (vertraging alom), ksmijt oud gerief uit de case, ksteek het nieuwe er in en dan merk ik dat ik ieten nie juist heb gedaan: em boot niet
-LED's op mobo schieten aan
-LED's van voor op de case: de HDD led is blijkbaar gewisseld met de power LED en de power LED geeft geen reactie (dus prolly hdd led)
-fan van mobo en cpu schieten aan
maar
-scherm blijft inactief
-geen activiteit van ook maar 1 IDE device (nie de HDD, nie de CD-rom drive)
heb het dan eens opnieuw gedaan, terwijl ik de handleiding volgde, maar kwam op hetzelfde uit.
wat zijn de meest waarschijnlijke stommiteiten die ik begaan heb aub?
of is er ergens ieten mis met de hardware?
-LED's op mobo schieten aan
-LED's van voor op de case: de HDD led is blijkbaar gewisseld met de power LED en de power LED geeft geen reactie (dus prolly hdd led)
-fan van mobo en cpu schieten aan
maar
-scherm blijft inactief
-geen activiteit van ook maar 1 IDE device (nie de HDD, nie de CD-rom drive)
heb het dan eens opnieuw gedaan, terwijl ik de handleiding volgde, maar kwam op hetzelfde uit.
wat zijn de meest waarschijnlijke stommiteiten die ik begaan heb aub?
of is er ergens ieten mis met de hardware?



