Peke
Legacy Member
ik heb dus een vraag=
Bestaat er namenlijk een vorm van een kaart(of gewoon kabelke) zodat het geluid dat normaal gezien door de geluiskaart wordt geproduceert(en gaat dan bij mij naar een versterker) i.p.v. door de pc zelf , het geluid door mijn versterker wordt geproduceert, wat veel betere kwaliteit geeft?
Want nu is het zowat nutteloos dat mijn pc het geluid maakt me geluidskaart, en dan naar versterken die vrij goed is?
ALvast bedankt
kenneth
Bestaat er namenlijk een vorm van een kaart(of gewoon kabelke) zodat het geluid dat normaal gezien door de geluiskaart wordt geproduceert(en gaat dan bij mij naar een versterker) i.p.v. door de pc zelf , het geluid door mijn versterker wordt geproduceert, wat veel betere kwaliteit geeft?
Want nu is het zowat nutteloos dat mijn pc het geluid maakt me geluidskaart, en dan naar versterken die vrij goed is?
ALvast bedankt
kenneth

