ik heb ier 2 pc staan 1 boven en 1 beneden, en we zijn hier aant kijken voor een wireless netwerk te instaleren, de router zou beneden komen te staan. mijn vraag is nu, hoe stabiel is da netwerk, en zal ik boven deftig zonder lagg kunnen gamen en internet gebruiken?