DidahNegm
Legacy Member
Hee peepz, heb overlaatst een nieuw mobo gekocht van asus en heb em er daarnet proberen insteken, alles goedgestoken dus ik start de pc op en krijg het opstartbeeld van asus, daarna krijg ik een paar keuzes waaronder "opstarten in safe mode", "normaal opstarten" dus ik probeer normaal opstarten... de pc reboot en ik krijg weer dat schermpje, dus probeer ik een andere optie... zo blijft het maar gaan en ik heb nu alle opties geprobeerd, ben radeloos en heb nu men oude mobo trug ingestoken en alles werkt, kan iemand mij helpen pls?
