Jonas V
Legacy Member
Hey
Omdat ik in de living en op mijn kamer (die erboven ligt) slechte tot zeer slechte verbinding heb had ik het gedacht om een 2e modem te zetten en die te gebruiken als router.
Op zolder stond nog een philips sna6600/18. Ik heb die in een telefoonstekker in de living gestoken en hij zendt een signaal uit.
Als ik dan met mijn pc naar draadloze netwerken zoek vindt hij de modem (als een andere verbinding naast mijn standaard draadloos netwerk) en vraagt een wachtwoord, hetgeen ik invoer.
Na verbinding te hebben gemaakt heb ik 'geen of beperkte internettoegang'.
Ik heb al het een en ander opgezocht en blijkt dat ik de modem als switch/hub moet instellen of zo.
Bij de instellingen zie niet echt zo een instelling staan.
Zou dit mogelijk zijn en hoe zou ik dit dan kunnen oplossen?
mvg en alvast bedankt!
Jonas
edit: Volgens deze informatie zou het mogelijk moeten zijn (ongeveer hetzelfde model):
http://www.ciao-shopping.nl/Productinformatie/Philips_ADSL_Wireless_Base_Station_11g_SNA6500__534348
Omdat ik in de living en op mijn kamer (die erboven ligt) slechte tot zeer slechte verbinding heb had ik het gedacht om een 2e modem te zetten en die te gebruiken als router.
Op zolder stond nog een philips sna6600/18. Ik heb die in een telefoonstekker in de living gestoken en hij zendt een signaal uit.
Als ik dan met mijn pc naar draadloze netwerken zoek vindt hij de modem (als een andere verbinding naast mijn standaard draadloos netwerk) en vraagt een wachtwoord, hetgeen ik invoer.
Na verbinding te hebben gemaakt heb ik 'geen of beperkte internettoegang'.
Ik heb al het een en ander opgezocht en blijkt dat ik de modem als switch/hub moet instellen of zo.
Bij de instellingen zie niet echt zo een instelling staan.
Zou dit mogelijk zijn en hoe zou ik dit dan kunnen oplossen?
mvg en alvast bedankt!
Jonas
edit: Volgens deze informatie zou het mogelijk moeten zijn (ongeveer hetzelfde model):
http://www.ciao-shopping.nl/Productinformatie/Philips_ADSL_Wireless_Base_Station_11g_SNA6500__534348