Raptyr
Legacy Member
Mijn GeForce 4 Ti 4200 (64Mb) heeft het onlangs begeven. Mijn va heeft zonder mijn medeweten mijn computer binnengedaan voor reparatie en er steekt nu een ATI Radeon 9250 (128Mb) kaart. Is dit nu een verbetering of niet? Ik ben er zelf ook niet zo van op de hoogte. Ik heb een beetje een vergelijkende studie op internet willen zoeken, maar aangezien het niet echt recente kaarten zijn en van een lagere prijsklasse vind ik niet direct iets terug. Heb ik een reden om kwaad te zijn op mijn va of juist niet?
