Father Goose
Legacy Member
Ik heb de fsb van mijn cpu al wat zitten overclocken. Alles gaat goed, temps zijn dik oke, hij is volgens mij stabiel, en in super pi is hij van 49 naar 43 sec gegaan.
Maar nu ( op 227 fsb ) maakt het voltage rare sprongen in cpu-z.
Stock was het voltage 1.392 en nu maakt hij sprongen van 1.392 naar 1.376 naar 1.360. Mag dit, want ik heb nog nooit het voltage verhoogd.
Is dit normaal dat dit gebeurd?
Maar nu ( op 227 fsb ) maakt het voltage rare sprongen in cpu-z.
Stock was het voltage 1.392 en nu maakt hij sprongen van 1.392 naar 1.376 naar 1.360. Mag dit, want ik heb nog nooit het voltage verhoogd.
Is dit normaal dat dit gebeurd?
