JackF
Legacy Member
Q-tec voedingen staan niet bekend om goede kwaliteit. Ze leveren lagere prestaties dan een 300W voeding van een goed merk. De gebruikte condensatoren zijn van lage kwaliteit. Goede voedingen zijn Jou Jye, Chieftec, Enermax, Antec, Tagan, OCZ
Het is goed mogelijk dat de voeding begint kuren te vertonen. Heb je onlangs iets gewijzigd qua hardware ? Heb je de voltlijnen al es uitgemeten ? Zie je daar grote afwijkingen ?
Het is goed mogelijk dat de voeding begint kuren te vertonen. Heb je onlangs iets gewijzigd qua hardware ? Heb je de voltlijnen al es uitgemeten ? Zie je daar grote afwijkingen ?