orez
Legacy Member
Welja het probleem is dus als volgt. Kheb ne pc met ne voeding (duh
) ma, als ik nu dus, me pc wil aanschakelen, doet em simpelweg niets. Alé ja eigelijk wel, alsk zo kijk, zie ik me coolers ffkes 1 toertjen draaien that's it...
Nu, aan me mobo zallet ni liggen, heb ier vandaag pas achter e nieuwtje geweest omdak toch ne mini upgrade nodig had, et voila weer van et zelfde :/
Maar dan, als ik groen & zwart van me atx kastje verbind (the good ol trick) dan draait mn voeding WEL zonder problemen.
Ksnap et ier ff ni wa et prob nog kan zijn, en ne tweede voeding ek spijtig genoeg ni liggen om te testen. Iemand enig idee??
) ma, als ik nu dus, me pc wil aanschakelen, doet em simpelweg niets. Alé ja eigelijk wel, alsk zo kijk, zie ik me coolers ffkes 1 toertjen draaien that's it...Nu, aan me mobo zallet ni liggen, heb ier vandaag pas achter e nieuwtje geweest omdak toch ne mini upgrade nodig had, et voila weer van et zelfde :/
Maar dan, als ik groen & zwart van me atx kastje verbind (the good ol trick) dan draait mn voeding WEL zonder problemen.
Ksnap et ier ff ni wa et prob nog kan zijn, en ne tweede voeding ek spijtig genoeg ni liggen om te testen. Iemand enig idee??
