gewoon af of net af en dan wa opwarmen (omda de fan nie meer draait) is normaal, maar laat ons zeggen, pc half uurtje af mag die niet opwarmen of die voeding is slecht gemaakt, en wordt nie full disconnected als pc afstaat, ok, er blijft spanning op psu en mobo maar da is maar controle spanning (om pc te kunnen booten) maar da levert geen vermogen om psu op te warmen. koppel es af en gewoon spanning op zetten, als ze opwarmt dan scheelt er toch iets