lagoya
Legacy Member
PC1:
Als ik YouTube gebruik voor een clip te bekijken of gewoon wat muziek op te zetten valt na even mijn beeld uit.
Heb dit tijdens DVD's of Blueray's niet.
Audio speelt verder maar tot het einde van de track in WMP.
De koeling begint ook enorm lawaai te maken nadat het beeld weg is.
Reageerd totaal niet meer op niets en moet hem uitleggen door knop blijven in te houden.
Videokaart drivers al geupdate naar nieuwste versie.
Staat aangesloten op Sony tv. (Algemeen Pnp) Beeldscherm.
PC2:
Hoop dat ik deze ook terug aan de praat krijg is oude medion en is niet dringend.
Pc na tijd aan te liggen krijg ik volledig sneeuw scherm met wat lijnen en kleuren bij.
Als ik YouTube gebruik voor een clip te bekijken of gewoon wat muziek op te zetten valt na even mijn beeld uit.
Heb dit tijdens DVD's of Blueray's niet.
Audio speelt verder maar tot het einde van de track in WMP.
De koeling begint ook enorm lawaai te maken nadat het beeld weg is.
Reageerd totaal niet meer op niets en moet hem uitleggen door knop blijven in te houden.
Videokaart drivers al geupdate naar nieuwste versie.
Staat aangesloten op Sony tv. (Algemeen Pnp) Beeldscherm.
PC2:
Hoop dat ik deze ook terug aan de praat krijg is oude medion en is niet dringend.
Pc na tijd aan te liggen krijg ik volledig sneeuw scherm met wat lijnen en kleuren bij.
