Shape
Legacy Member
Ik heb daarnet een uurke NFSU2 gespeeld en plots kreeg ik meldingen
ivm VPU recover ?!
Als ik in Ati controlpanel keek,was 't net geen 96°
En dat terwijl cpu maar 39° en mobo 35°
Voor specs zie sig, k heb die x800pro amper 2 maand
Wat kan ik daaraan doen ?
Of is 't mss beter om gewoon met die kaart terug te gaan naar de winkel ?
Nu heb ik ongeveer 30min niet meer gespeeld en temp vga is terug 65°
ivm VPU recover ?!
Als ik in Ati controlpanel keek,was 't net geen 96°
En dat terwijl cpu maar 39° en mobo 35°
Voor specs zie sig, k heb die x800pro amper 2 maand
Wat kan ik daaraan doen ?
Of is 't mss beter om gewoon met die kaart terug te gaan naar de winkel ?
Nu heb ik ongeveer 30min niet meer gespeeld en temp vga is terug 65°






