denbob36
Legacy Member
Ik heb hier oude cassetekes liggen van ne camera en zou die graag op dvd krijgen. Ik heb een tv-kaart
innacle PC-TV rave of zoiets zitten en laat dus via de composite ingang het signaal binnen komen op pc. Ik gebruik Dscaler voor het signaal te bekijken. Het formaat staat op PAL-BDGHI. Het signaal komt redelijk goe binnen, maar toch ni zo zuiver als da'k het zou willen. Zijn er manieren om dit signaal wat bij te werken of te filteren, zuiveren, whatever 
Er zitten zo wat lichte streepjes in het beeld...
innacle PC-TV rave of zoiets zitten en laat dus via de composite ingang het signaal binnen komen op pc. Ik gebruik Dscaler voor het signaal te bekijken. Het formaat staat op PAL-BDGHI. Het signaal komt redelijk goe binnen, maar toch ni zo zuiver als da'k het zou willen. Zijn er manieren om dit signaal wat bij te werken of te filteren, zuiveren, whatever 
Er zitten zo wat lichte streepjes in het beeld...