rodedraak
Legacy Member
Ik heb net een video gerendered in After Effects. Wanneer ik hem nu afspeel op dezelfde pc als ik hem render, blijft het filmpje soms vasthangen. Ik heb wat oudere filmpjes proberen afspelen, maar ze lijken nu allemaal dit probleem te hebben.
Ik heb een quad core met Windows 7 64 bit. 8 Gig ram. Draait niets op de achtergrond, en ik kon de filmpjes voordien altijd soepel afspelen. Ik heb het filmpje op een usb stick gekopieerd en op een andere pc getest, en daar loopt het wel soepel. Dus heb ik het op mijn pc eens van usb stick afgespeelt maar dan heb ik nog steeds het probleem.
Wat kan ik nog allemaal testen?
Alvast bedankt!
Ik heb een quad core met Windows 7 64 bit. 8 Gig ram. Draait niets op de achtergrond, en ik kon de filmpjes voordien altijd soepel afspelen. Ik heb het filmpje op een usb stick gekopieerd en op een andere pc getest, en daar loopt het wel soepel. Dus heb ik het op mijn pc eens van usb stick afgespeelt maar dan heb ik nog steeds het probleem.
Wat kan ik nog allemaal testen?
Alvast bedankt!
