pro_Vlaming
Legacy Member
Beste,
ik heb een maxtor 20G, 7200rpm, 2mb cache
en maxtor 120G sata, 7200rpm, 8mb cache.
De enigste manier waardoor ik mijn 120G kan laten werken is door men 20G als hoofdschijf in te stellen, en dan herkent ie in windows pas men 2e schijf.
Kem al zoveel geprobeerd om men 120G als hoofdschijf in te stellen en men 20G ni te gebruiken, maar het lukt me niet..
Windows staat op de 20G, en spellekes enzo op de 120G. Zouden die spelletjes minder rap draaien gezien mijn windows op een tragere schijf staat?
Groeten,
Tom
ik heb een maxtor 20G, 7200rpm, 2mb cache
en maxtor 120G sata, 7200rpm, 8mb cache.
De enigste manier waardoor ik mijn 120G kan laten werken is door men 20G als hoofdschijf in te stellen, en dan herkent ie in windows pas men 2e schijf.
Kem al zoveel geprobeerd om men 120G als hoofdschijf in te stellen en men 20G ni te gebruiken, maar het lukt me niet..
Windows staat op de 20G, en spellekes enzo op de 120G. Zouden die spelletjes minder rap draaien gezien mijn windows op een tragere schijf staat?
Groeten,
Tom
