Dr_pimpie
Legacy Member
Beste,
ik heb hier een oude pc staan,
een
p3 550 mhz
256 ram
ati rage pro graka
+-10 gig
...
als ik daar een draadloze netwerkkaart probeer in te steken dan geeft hij geen beeld meer. Dit doet mij vermoeden dat dit een IRQ probleem is. Het probleem is nu wel dat dat de eerste keer is dat ik zo een probleem heb en dus geen idee heb hoe ik dit moet aanpakken? Kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt
ik heb hier een oude pc staan,
een
p3 550 mhz
256 ram
ati rage pro graka
+-10 gig
...
als ik daar een draadloze netwerkkaart probeer in te steken dan geeft hij geen beeld meer. Dit doet mij vermoeden dat dit een IRQ probleem is. Het probleem is nu wel dat dat de eerste keer is dat ik zo een probleem heb en dus geen idee heb hoe ik dit moet aanpakken? Kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt