Bumbolt
Legacy Member
Ik probeer voor het buurmeisj een oude laptop Amilo Pro (Siemens) met een windows xp sp3 via een wireless n adapter (Dlink dwa 140) op internet te krijgen. Heb al verschillende keren de drivers opnieuw geinstalleerd (1 keer van de site, een keer van de cd,..) Als ook met en zonder de bijgeleverde software geprobeerd.
Nu staat er op de website van dlink, onder 'works with' enkel dit:
Wil dit nu echt zeggen dat die adapter enkel werk met DIR655 routers? Zoja welke adapter moet ik dan wel gaan halen voor hem met een bbox2 van belgacom te laten werken?
IK heb de adapter getest op zowel een belkin router als de bbox2 van de buren. Nu probeer hij steeds te verbinden maar blijft vastzitten op acquiring network adress.
Iemand tips of dingen die ik fout doe?
Nu staat er op de website van dlink, onder 'works with' enkel dit:
Xtreme N Gigabit Router(DIR-655)
The Xtreme N® Gigabit Router creates a powerful Wi-Fi computer network in your home and is jam-packed with features. It's our most highly rated router for a reason.
Wil dit nu echt zeggen dat die adapter enkel werk met DIR655 routers? Zoja welke adapter moet ik dan wel gaan halen voor hem met een bbox2 van belgacom te laten werken?
IK heb de adapter getest op zowel een belkin router als de bbox2 van de buren. Nu probeer hij steeds te verbinden maar blijft vastzitten op acquiring network adress.
Iemand tips of dingen die ik fout doe?