0m3g4
Legacy Member
greetings all,
heb momenteel twee schermen aangesloten op m'n pc (P4 3.06g, 1024ddr ram, radeon 9700 Pro). Ziet er in ieder geval aardig uit, maar ik ben er nog niet compleet uit hoe ik het exact moet configureren naar m'n smaak.
In m'n Catalyst control center kan ik bijvoorbeeld horizontal stretchen, of m'n scherm clonen..
maar ik zou het graag regelen dat ik bijvoorbeeld op m'n eerste scherm een filmpje kan zien en op het andere wat kan typen. of bijvoorbeeld op het ene scherm m'n mp3's/winamp regelen en afspelen terwijl ik chat op het andere..
of waar het natuurlijk allemaal om te doen is..gamen op het ene scherm terwijl dat m'n gewone desktop op de achtergrond runt op het andere scherm, en daar dan bv mp3's ofzo op spelen..
weet iemand hoe ik dit kan regelen of heeft iemand suggesties voor een perfect/goede configuratie?
thx
heb momenteel twee schermen aangesloten op m'n pc (P4 3.06g, 1024ddr ram, radeon 9700 Pro). Ziet er in ieder geval aardig uit, maar ik ben er nog niet compleet uit hoe ik het exact moet configureren naar m'n smaak.
In m'n Catalyst control center kan ik bijvoorbeeld horizontal stretchen, of m'n scherm clonen..
maar ik zou het graag regelen dat ik bijvoorbeeld op m'n eerste scherm een filmpje kan zien en op het andere wat kan typen. of bijvoorbeeld op het ene scherm m'n mp3's/winamp regelen en afspelen terwijl ik chat op het andere..
of waar het natuurlijk allemaal om te doen is..gamen op het ene scherm terwijl dat m'n gewone desktop op de achtergrond runt op het andere scherm, en daar dan bv mp3's ofzo op spelen..
weet iemand hoe ik dit kan regelen of heeft iemand suggesties voor een perfect/goede configuratie?
thx

