ictoegok
Legacy Member
tv-out doet raar: bij opstarten (tv wordt als kloon gebruikt) komt de windows laadbalk eerst zwart-wit, dan in kleur en zodra bureaublad geladen wordt worden de kleuren weer zwart-wit, kabels al nagekeken, staat op goede kanaal ook normaal gezien (PAL-B). De 3d kaart is Gforce FX btw
