Archief - tv + monitor tesamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijneman

Legacy Member
ik heb een msi rx9800 pro 128ddr met tv-out en omzetter naar composiet, als ik die composiet dus in tv steek en ik hem op video zet, zie ik nix, maar als ik in beeldschermeigenschappen instellingen geavanceerd en dan weergaves kan ik kiezen tussen:
monitor 1 op standaard uitgang
monitor 2 op die speciale uitgang
TV
FPD

als ik tv dus aansluit ziet hij die niet, dus forceer ik herkennen van pc, en dan ziet hij hem wel, maar, ik kan ze niet tegelijk gebruiken, ofwel monitor, ofwel tv, maar hoe gebruik ik dan beide tegelijk ? ik kan niet beide aanklikken

en bijkomend vraagje: wat is fpd ?

Thx in advance

ps: moest ik nog erges een monitorke vinde en die op standaarduitgang zette, kan ik die gewoon gebruiken als 2de desktop of is dat altijd een vergroting van de orriginele (dus dat je 1 "grote" desktop hebt) want het zou handiger zijn om dus 2 te hebbe dan 1 grote (imo) want dan kunde die erges anders zette en dan is u startbalk ni bv voor u en dan nog deel linksbove u ofzo, alleja snapte :p

Exit

Legacy Member
of ge kiest kloon (dan ziet ge 2 keer zelfde (in graka opties.... bij eigenschappen desktop - instell ... )

of daar waar ge de 2 scherm ziet kiest ge UITBREIDEN naar dit sherm en hebt ge 2 schermen waar ge vensters kunt op verdelen .. en die schermen daar kunt ge verschuiven volgens ze werkelijk staan.

Stijneman

Legacy Member
waar kloon :| i dont see it :|

cool nu da ik neki had gepruts met tv-out heb ik een "scroll" reso van 2048*1536 en moet ik muis tege zijkant bewege om verder te gaan, is wel mooi groot, hrhrrhr :D

Exit

Legacy Member
ik heb geen ati dus waar het juist zit gaat ge moeten zoeken. of iemand met een ati die weet waar, of ggogle er eens naar

bij nvidia => eigenschappen dekstop - instellingen - advanced ...

Stijneman

Legacy Member
hier is wat ik heb: Klikkie



ot:

LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

handleidingen hebben geef ctrl+f :p

Mr. M

Legacy Member
klik op scherm 2 met rechtermuistoets en duw dan 'gekoppeld' aan
dan zou da normaal moete werken (uitgebreid)

om te clonen moet ge waar ge zo al u schermen hebt staan op u screenshot (bv TV, monitor 1 enzo) op da rood dingske van TV duwe en dan zou da ook moete werken

zo simpel is het :)

Stijneman

Legacy Member
als ik op da rood druk, gaat die dak op druk scherm krijge, (tv) en den andere (pc monitor) gaat dan uit, en as ik rmb doe, krijg ik "wat is dit?" dus da gaat oek ni

Mr. M

Legacy Member
tiens bij mij word da dan groen/blauw en da van mij 1ste monitor ook
en dan is da gecloned (k heb het nog gecheckt want k gebruik enkel extended normaal)

ff screenke gemaakt

ge drukt dus op da knopke naast u tv scherm
ah ja en da doet ge als ge nog ni u tv scherm hebt geactiveerd (zoals ge kunt zien op de screen)

btw k moet toegeve dak daar ook al heb mee zitte klote ze

poppek

Legacy Member
Is het niet mogelijk om het tweede scherm een nieuwe desktop te krijgen? zodat je verschillende dingen kan doen op de 2 monitors?

Mr. M

Legacy Member
poppek zei:
Is het niet mogelijk om het tweede scherm een nieuwe desktop te krijgen? zodat je verschillende dingen kan doen op de 2 monitors?
een uitgebreide desktop gaat wel
je verbreed je desktop dan ipv dezelfde te zien
en dan kan je idd op het ander scherm bv een film zien terwijl je msnt op het ene (ik heb da zo staan bij menne tv)

Ghastly

Legacy Member
Thx Stijneman, zat met het zelfde probleem!!

't is opgelost nu!
:niceone:

poppek

Legacy Member
Da weet ek en dat doe ek ook, maar als ek dan vb. cs speel op het ene scherm en ik wil chatten op het andere scherm minimaliseert cs altijd, is er geen manier om dit te voorkomen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan