ruttennicky
Legacy Member
Goedenavond iedereen,
Ik heb gisteren bij Tones een tv kaart gekocht nl. de : Hauppauge WinTV PVR-150 . Het hardware gedeelte ging perfect, ook alle drivers geinstaleerd e.t.c. WinTV 2000 geinstaleerd (basis TV kijkprogramma van de fabricant). Maar helaas geen beeld. Dus ik op het net rondgegeken voor een alternatief. En ik vond DScaler. Hiermee kreeg ik dus perfecte tv ontvangst. Maar nu weet ik niet waar dit aan ligt. Wat ik verkeerd doe in WinTV 2000, terwijl hier alles op : PAL-B staat en CABLE staat. Maar nog een resultaat.
Weet iemand hier een programma waar ik ook mijn afstandsbediening kan gebruiken die er ook bijzat (werkt alleen met WinTV 2000) ?
Alvast bedankt,
Greetz
NIcKY
Ik heb gisteren bij Tones een tv kaart gekocht nl. de : Hauppauge WinTV PVR-150 . Het hardware gedeelte ging perfect, ook alle drivers geinstaleerd e.t.c. WinTV 2000 geinstaleerd (basis TV kijkprogramma van de fabricant). Maar helaas geen beeld. Dus ik op het net rondgegeken voor een alternatief. En ik vond DScaler. Hiermee kreeg ik dus perfecte tv ontvangst. Maar nu weet ik niet waar dit aan ligt. Wat ik verkeerd doe in WinTV 2000, terwijl hier alles op : PAL-B staat en CABLE staat. Maar nog een resultaat.
Weet iemand hier een programma waar ik ook mijn afstandsbediening kan gebruiken die er ook bijzat (werkt alleen met WinTV 2000) ?
Alvast bedankt,
Greetz
NIcKY
